IV PODKARPACKI DZIEŃ PERKUSJI W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM

Ja z Agnieszką Trzeszczak.
28 kwietnia 2014 r. w Głogowie małopolskim po raz czwarty odbył się Dzień Perkusji. Gwiazdami a zarazem prowadzącymi warsztaty byli: Agnieszka Trzeszczak - znana i ceniona Polska perkusistka, która swój warsztat muzyczny szlifowała podczas rocznego pobytu w USA uczyła się m.in u Virgila Donatiego i Paula Wertico. Wkrótce po powrocie z USA, w 2004 została perkusistką łódzkiej heavymetalowej grupy Pathology. Od września 2009 roku gra w programie Szymona Majewskiego z zespołem SheMoans. Współpracowała z Wojtkiem Pilichowskim, Kayah,
eliminacji Eurowizji 2011, gdzie zespół ostatecznie zajął 5. miejsce oraz Marcin Mocarski - perkusista sesyjny, perkusista koncertowy, aktywny edukator, w dorobku ponad 35 płyt. Współpraca z takimi artystami jak; Krzysztof Kiljański, Marysia Sadowska, Patrycja Markowska, Justyna Steczkowska, Robert Janowski, Agnieszka Chylińska i wielu innymi.
Natalią Kukulską, Wojtkiem Olszakiem, Marcinem Nowakowskim czy Maćkiem Silskim. Nagrywała m.in dla Piaska, Maćka Silskiego, Michała Grotta, Kuby i Maćka Molędów. Zajęła drugie miejsce w plebiscycie czytelników magazynu Top Drummer na perkusistę roku 2009 w kategorii Nowe Nadzieje. W dorobku ma płytę ze swoim zespołem Pathology. W lutym 2011 wraz z Shemoans brała udział w finale polskich
Sam udział w konkursie wiele wniósł w moje myślenie i na pewno życie. Poznałam wiele ciekawych ludzi i mogłam podpatrzeć jak inni grają i sama zagrać (gram dopiero pół roku). Z wytęsknieniem czekam na kolejny Dzień Perkusji.